Veelgestelde vragen over het abonnement

Wat is de opzegtermijn van een abonnement?

Je kunt tot één maand voor de einddatum van je abonnement het abonnement schriftelijk via de backoffice van TweeGo beëindigen.

Wat is de looptijd van een abonnement?

De looptijd van een abonnement is één jaar. Aan het einde van de abonnementsperiode wordt deze met een jaar verlengd. Tegen het einde van de periode krijg je hier bericht over. Via de backoffice van TweeGo kun je het abonnement zelf verlengen. Onderneem je geen actie dan verlengen wij het abonnement voor je en ontvang je van ons een factuur. Hierbij brengen wij € 5,00 administratiekosten in rekening.

Wat zijn de beperkingen tijdens de proefperiode?

TweeGo wil je de gelegenheid geven kennis te maken met het systeem zodat je een weloverwogen keuze kunt maken vóórdat je een abonnement neemt.
Daarom werken wij met een proefperiode waarin je gratis en vrijblijvend kennis kunt maken met TweeGo.

Er zijn echter een aantal beperkingen. Zo kun je je webshop aan anderen laten zien maar niet aan de hele wereld.

Twitter icon YouTube icon Facebook icon LinkedIn icon RSS icon