Blog

FAQ plugin

Veel websites, met name webshops, hebben behoefte aan een zogenaamde FAQ. Een FAQ, ofwel Frequently Asked Questions, ofwel veelgestelde vragen, bestaat meestal uit een lijstje van in- en uitklapbare vragen onderverdeeld in categorieën. Bij webshops zijn veelgestelde vragen bijvoorbeeld onderverdeeld in "Bestellen", "Bezorgen", "Betalen", "Retourneren" en "Klachten":

FAQ plugin voorbeeld

TweeGo is flexibel genoeg om een FAQ sectie handmatig in uw website te integreren. Omdat het hier echter om een grote hoeveelheid herhalende data gaat is een FAQ sectie de ideale kandidaat voor een dataplugin/module.

U kunt de nieuw ontwikkelde FAQ plugin via de uitbreidingen van uw website installeren. Vragen en bijbehorende antwoorden worden ingevoerd via een eenvoudig stappenproces. Door vragen te labelen met tags worden deze automatisch onder de juiste categorie geplaatst.
Hoe u de FAQ plugin installeert en gebruikt wordt uitgelegd in de FAQ tutorial.

Terug naar het overzicht

Laat een reactie achter

Twitter icon YouTube icon Facebook icon LinkedIn icon RSS icon